Moi:)

 

Nyt se on sitten luotu... Oon pitkään miettiny, että pitäiskö nyt luoda blogi ja nyt kun sitten tuli koulussa tällane projekti, että pitäis kirjottaa joku ns.lehtijuttu, niin teen sitten bloginpitämisestä:) Huhu! Tulipa pitkä lauseXD Kuten varmaan huomaat, olen vähän hymiöfriikki ja toivoisin, että et hermostu siksi minuun:)(oho). Omaan ihanan luokan josta löytyy 6 poikaa ja 9 tyttöä. Tänään koulussa siis saatiin tällanen projekti ja palautus on 27. tätä kuuta(pe). Saa nähä tuleeko mun projektista mitään, mutta joo... 

    Huomenna on liikantesti(telinevoimistelu) ja mä en osaa kärrynpyörää!! Naura vaanXD Saa nähä saanko niistä 4 tai 5... Lasken täällä päiviä siihen, että pääsen apassionatan esitykseen. Kirjottelen siis täällä omana itsenäni ja kuuntelen samalla on the flooria. Hyvä ja aika vanha biisi;) *Huoh* viel pitäis tehä fykenläksyt ja äöikkäkin on tekemättä. Milläköhän jaksan tehä ne? Ja nyt minä kuulkaas vetäydyn sivujen ulkonäön muokkaamiseen. Heippa!